تحویل اکسپرس آسام طب ویژه شهرهای تهران و کرج

تحویل اکسپرس آسام طب که همان ارسال با پیک موتوری میباشد ویژه سفارش‏‌های با محل تحویل تهران یا کرج است. در شهر تهران سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 13  و در روز پنج‌شنبه تا ساعت 11 ثبت شوند، در همان روز امکان تحویل دارند. در مورد شهر کرج نیز برای سفارش‌هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه و تا ساعت 11 روز پنج‌شنبه ثبت می‌شوند، امکان تحویل در همان روز وجود دارد.

همچنین، سفارش‌هایی که بعد از این ساعات ثبت شوند در اولین ساعات کاری روز بعد تحویل داده می‌شوند.

توجه داشته باشید که تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از دویست هزار تومان می‌شود که آدرس تحویل آنها یکی از شهرهای تهران یا کرج است.

هماهنگی‌ های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، قبل از ارسال، از طرف سدان مد با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) انجام می‏‌شود.

پست پیشتاز

سفارش‌ هایی که محل تحویل آنها خارج از تهران یا کرج است، با استفاده از سرویس پست پیشتاز ارسال می‏‌شوند، با این وجود سفارش‌های با آدرس تحویل تهران یا کرج نیز می‌‏توانند به درخواست مشتری با پست پیشتاز ارسال شوند.

توجه داشته باشید که برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند. در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت است.

لازم به ذکر است در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.