دستگاه اکسیژن ساز, وبلاگ

چگونه بهترین دستگاه کمک تنفسی را انتخاب کنید ؟

انتخاب بهترین اکسیژن ساز

تقاضا برای اجاره اکسیژن ساز  و خرید اکسیژن ساز  به  دلیل Covid-19 افزایش یافته است. به دلیل تقاضای زیاد ، برخی از فروشندگان دستگاه اکسیژن قیمت مورد نظر خود را روی دستگاه می گذارند ، همچنین دستگاه های اکسیژن بی کیفیت نیز به بازار آمده اند ، اولین سوال مهم در ذهن شما این خواهد بود که چگونه می توان یک کنسانتره اکسیژن را انتخاب کرد؟ بنابراین جای نگرانی نیست ، بگذارید در این وبلاگ در مورد “انتخاب بهترین دستگاه کمک تنفسی” به شما بگوییم.

پزشکان به بیماران Covid-19 که تحت معالجه در خانه هستند و یا اگر اکسیژن کافی خون ندارند در انتخاب اکسیژن ساز راهنمایی های لازم را می کنند .  اما برخی از بیماران به دلیل غلظت اکسیژن بی کیفیت یا عدم انتخاب دستگاه اکسیژن با مشخصات صحیح ، برای دریافت مقدار کافی اکسیژن با مشکل روبرو هستند

در واقع ، از اکسیژن ساز نمی توان برای همه بیماران COVID-19 استفاده کرد و همچنین لازم است شما دستگاه اکسیژن با مشخصات صحیح داشته باشید. همانطور که تلفن های هوشمند با مشخصات مختلف با قیمت های مختلف ارائه می شوند ، مورد مشابهی در مورد انتخاب اکسیژن ساز وجود دارد. غلظت های مختلف اکسیژن دارای ویژگی ها و مزایای متنوعی هستند که می توانند آنها را برای هر بیمار کم و بیش مناسب کنند. در نتیجه ، ما برخی از مهمترین عواملی را که باید شما را راهنمایی کند در این فرآیند شرح داده ایم ، بنابراین شما می توانید به سادگی دستگاه کمک تنفسی ایده آل را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

بیش تر بخوانید:  علائم فشار خون و غلظت خون بالا

چگونه بهترین غلظت اکسیژن را برای Covid-19 و سایر بیماران انتخاب کنیم؟

1) چگونه می توان میزان اکسیژن مورد نیاز بیمار را دانست؟

میزان اکسیژن در خون یک فرد طبیعی از 95٪ تا 100٪ است و  شما می توانید آن را با اکسی متر پالس اندازه گیری کنید . این سطح اکسیژن در بیمار Covid-19 به کمتر از 95٪ کاهش می یابد ، بنابراین ممکن است بیمار با سطح اکسیژن 94٪ یا کمتر از 94٪ به اکسیژن نیاز داشته باشد.

هرچه سطح اکسیژن خون کمتر باشد ، اکسیژن بیشتری مورد نیاز است ، این نیاز با LPM (لیتر در دقیقه) اندازه گیری می شود. در کنار این ، اگر بیمار بیماری دیگری داشته باشد ، تأثیر Covid-19 بیشتر خواهد بود ، بنابراین ممکن است به اکسیژن بیشتری نیاز داشته باشد. اگر این بیماری ریه ها را درگیر کند ، نیاز به اکسیژن ممکن است حتی بیشتر شود. بنابراین می توان گفت که پزشکان با توجه به شرایط بیمار انتخاب اکسیژن ساز و میزان اکسیژن را تعیین می کنند.

2) چه کسانی به اکسیژن ساز نیاز دارند؟

“انتخاب اکسیژن ساز فقط برای آن دسته از بیماران Covid-19 که وضعیت پایدار دارند توصیه می شود. بیشتر این بیماران در خانه تحت درمان هستند. از اکسیژن ساز می توان فقط برای آن دسته از بیماران Covid-19 که میزان اشباع اکسیژن (spo2) 80-85٪ یا بیشتر و کسانی که به 4/5 LPM اکسیژن نیاز دارند ، استفاده کرد. به این دلیل که این معمولاً حد مجاز اکسیژن رسانی است. ”

همه چیز پزشکی همه اجاره تخت بیمارستان را قبل از بیرون رفتن بررسی و آزمایش می کند. ما اطمینان داریم که هیچ مشکلی نخواهید داشت ، اما در صورت وجود ، ما در کمترین زمان ممکن تخت را بدون هیچ هزینه ای تعمیر می کنیم. همه تخت های بیمارستانی دارای یک دستگیره اضطراری در صورت قطع برق یا در صورت عدم عملکرد موتورها هستند

بیش تر بخوانید:  آموزش جامع طرز کار اکسیژن ساز

اگر بخواهم تختخوابم را بخرم چه کنم؟

شرکت تجهیزات پزشکی آسام طب در زمینه اجاره و فروش تخت های بیمارستانی در خدمت هموطنان عزیز می باشد

Rate this post
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها