تخت بیمارستانی, وبلاگ

اصلی ترین ویژگی های تخت های بیمارستانی چیست؟

اصلی ترین ویژگی ها و خصوصیات تخت های بیمارستانی

تخت های بیمارستانی در میان اجاره تجهیزات پزشکی، یکی از مهمترین تجهیزاتی است که درخواست های متعددی دارد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم درباره خصوصیات این محصول اطلاعات بیش تری را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شاید با خود بگویید که موضوع ویژگی تخت بیمارستانی خیلی هم سخت و پیچیده نیست، ولی حتما قبل از هر گونه اقدامی شما باید بدانید که یک تخت بیمارستانی خوب چه خصوصیات و امکاناتی باید داشته باشد تا بیمار احساس راحتی کند. پس با ما همراه باشید.

توجه کنید که اگر قصد اجاره تخت بیمارستانی را دارید سری به شرکت تجهیزات پزشکی آسام طب بزنید. در این مجموعه بهترین دستگاه ها و وسایل با ارزانترین قیمت برای خرید و اجاره قرار داده شده است. علاوه بر این، این مجموه دارای خدماتی همچون مشاوره و ارسال رایگان به درب منزل یا محل کار شما دارد. پس همن الان با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا مشاوره و راهنمایی های لازم را کسب کنبد.

مهمترین خصوصیات تخت های بیمارستانی

  • تخت های بیمارستانی دارای سه ویژگی اصلی قابل تنظیم هستند:
  • ارتفاع تخت ، که ممکن است بالا و پایین بیاید .
  • سر تخت ، که ممکن است بالا و پایین بیاید .
  • قسمت پا ، که در قسمت زانوها بالا و پایین می رود.

تخت های بیمارستان نیمه برقی دارای دکمه های برقی برای تغییر موقعیت سر و پایین آوردن پا هستند. برای بالا و پایین بردن ارتفاع تخت از میل لنگ دستی استفاده می شود. تخت های تمام برقی می توانند همانند تخت های نیمه برقی تنظیماتی انجام دهند ، اما به کاربران اجازه می دهند تا با فشار یک دکمه ارتفاع تخت را بالا و پایین ببرند.

بیش تر بخوانید:  نحوه اکسیژن درمانی در خانه

مهمترین خصوصیات تخت های بیمارستانی

تخت های مخصوص کودکان در دسترس هستند و عموماً برای افراد با وزن بیش از 250 پوند توصیه می شود. این تخت ها در عرض 42 یا 48 اینچ موجود هستند. تجهیزات جانبی یک تخت بیمارستانی شامل سرپوش ، زیرپایی ، قاب تخت ، کاستور ، نرده های جانبی که به صورت کامل یا نیم طول در دسترس هستند و یک تشک می باشد. لطفا هنگام سفارش ، نیازهای خود را مشخص کنید.

توجه کنید که تخت بیمارستان هرگز نباید در یک منطقه کوچک فشرده شود. باید از همه طرف فضای کافی برای قسمت های متحرک تخت و دسترسی آسان مراقبین به بیمار وجود داشته باشد. باید به پریز برق متصل شده دسترسی داشته باشید. برای ایمنی و راحتی بیمار ، چرخ های تخت همیشه باید قفل باشند.

سوالات متداول

1- تخت بیمارستان چیست؟

تخت بیمارستان یک تخت مخصوص است که مراقبت از بیمار را آسان تر می کند. بیشتر تخت های بیمارستانی به اندازه یک تخت دو نفره با ریل های جانبی متحرک هستند. موقعیت تختخواب را می توان با میل لنگ های دستی و یا درصورت تغذیه تخت با یک کنترل الکترونیکی تغییر داد.

2- قابل توجه ترین ویژگی های یک تخت بیمارسانی چیست؟

ارتفاع تخت، سر تخت و قسمت پا از مهمترین ویژگی هایی است که باید به آن توجه کنید.

Rate this post
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها